پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن کی سپورٹس گالا میں سائیکلنگ کے مقابلوں کی میزبانی

Total
0
Shares

 

 

 اسلام آباد، پاکستان – 10 مارچ، 2024 – پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن (PCF) نے 9 اور 10 مارچ کو پاکستان سپورٹس بورڈ (PSB) کے اسپورٹس گالا کے حصے کے طور پر سائیکلنگ کے شاندار ایونٹس کا کامیابی سے انعقاد کیا۔ دو روزہ اسرافگنزا میں مختلف شعبوں میں مقابلہ کرنے والے تمام عمر کے سائیکلسٹوں کی نمائش کی گئی، جس سے کھیلوں کی مہارت کو فروغ دینے کے لیے پاکستان کے عزم کو اجاگر کیا گیا۔

 9 مارچ کو، ایکشن کا آغاز MTB ڈاؤن ہل ریس اور MTB XCE ریس کے ساتھ ہوا، جس میں مختلف عمر کے زمرے: 40 اور اس سے اوپر، 40 سال سے کم اور 18 سال سے کم عمر کے شرکاء شامل تھے۔ اسلام آباد سائیکلنگ ایسوسی ایشن، ایرو سائیکلنگ، اور فاسٹ بی کے زیر اہتمام، کیپٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) کے تعاون سے۔ “بیلنس آف روڈ” ایونٹ میں 4 سال سے کم عمر، 6 سال سے کم عمر، 8 سال سے کم اور 10 سال سے کم عمر کے نوجوانوں کی پرجوش شرکت دیکھنے میں آئی، جو اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کے لیے MTB اور بیلنس بائیکس دونوں کا استعمال کر رہے تھے۔

مسٹر ہارون جنرل، محترمہ ماہم طارق، اور محترمہ عائشہ قاضی نے ایم ٹی بی ریس اور بیلنس آف روڈ ایونٹ کے انعقاد میں اہم کردار ادا کیا۔

 مہمانِ خصوصی، سی ڈی اے کے ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل ماحولیات جناب عرفان نیازی نے اس موقع پر شاندار کامیابی حاصل کرنے والوں میں اسناد اور انعامات تقسیم کیے، اور شرکاء کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ سائیکلنگ میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے رہیں۔

 

 10 مارچ کو جوش و خروش کو جاری رکھتے ہوئے، اسلام آباد سائیکلنگ ایسوسی ایشن اور خیبرپختونخوا (کے پی کے) سائیکلنگ ایسوسی ایشن نے مشترکہ طور پر مردوں کے لیے روڈ ریس کا انعقاد کیا۔ جناب ہارون جنرل، جناب نثار احمد، اور جناب سرمد شباب کی قیادت میں، ایونٹ نے اسلام آباد کی سڑکوں پر بالادستی کے لیے مقابلہ کرنے والے ٹاپ سائیکل سواروں کو اپنی طرف متوجہ کیا۔

 پاکستان سپورٹس بورڈ کے ڈپٹی ڈائریکٹر سپورٹس جناب سعید اختر نے مہمان خصوصی کی حیثیت سے سائیکلسٹوں کی لگن اور ثابت قدمی کو سراہا۔ مسٹر اختر نے جیتنے والوں میں نقد انعامات اور تمغے تقسیم کیے، ان کی شاندار کارکردگی اور سائیکلنگ برادری میں تعاون کا اعتراف کیا۔

 

 پاکستان اسپورٹس بورڈ کے ڈائریکٹر جنرل جناب شعیب کھوسو نے کہا، “ہمیں اس طرح کے ایونٹس کی حمایت کرنے پر فخر ہے جو ہمارے نوجوانوں میں سائیکلنگ اور صحت مند سرگرمیوں کو فروغ دیتے ہیں۔” “سائیکلنگ نہ صرف جسمانی فٹنس کو فروغ دیتی ہے بلکہ نظم و ضبط اور عزم کی اقدار کو بھی فروغ دیتی ہے۔ ہم پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن اور ان تمام ایونٹس کے انعقاد میں شامل تمام لوگوں کی کوششوں کو سراہتے ہیں، اور ہم مستقبل میں بھی ایسے اقدامات کے لیے اپنی حمایت جاری رکھنے کے منتظر ہیں۔”

 پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن تمام شرکاء، منتظمین، اسپانسرز اور معاونین کا شکریہ ادا کرتی ہے جنہوں نے سپورٹس گالا میں سائیکلنگ ایونٹس کو شاندار کامیابی سے ہمکنار کیا۔ یہ ایونٹس نہ صرف جسمانی فٹنس اور صحت مند مقابلے کو فروغ دیتے ہیں بلکہ سائیکل سواروں کے لیے قومی سطح پر اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کا کام کرتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

You May Also Like

شیمہ انگلش اسکول ، فاطمہ برائٹ اکیڈمی کے سالانہ اسپورٹس گالہ نے شائقین کے دل جیت لئے ۔

کراچی : شیمہ انگلش اسکول اور فاطمہ برائٹ اکیڈمی کے تعاون سے سر عادل بلوچ کی سبراہی میں ماڑی پور گراونڈ میں سالانہ سپورٹس گالہ کا انعقاد کیا گیا جس…
View Post

پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن آٹھویں نیشنل روڈ سائیکلنگ چیمپئن شپ کا کراچی میں آغاز

کراچی: پاکستان سائیکلنگ فیڈریشن کی آٹھویں نیشنل روڈ سائیکلنگ چیمپئن شپ کا آغاز ڈی ایچ اے فیز 8 میں دھوم دھام سے ہوا۔ افتتاحی تقریب، پاکستان میں کھیلوں کے سپورٹس…
View Post